2024-02-19 gimnazijos psichologė R. Šakauskienė mokytojams skaitė paskaitą „Formuojamojo vertinimo svarba mokinio individualios pažangos skatinimui ir jo įgyvendinimo strategijos“. Šį kartą (antroje paskaitos-pratybų dalyje) buvo nagrinėjamos dar trys formuojamojo vertinimo strategijos: teikti grįžtamąjį ryšį (atsaką, reakciją, atsiliepimą), kuris skatina tolesnį mokymąsi; skatinti mokinius mokytis vieniems iš kitų; skatinti mokinius prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi.
Partneriai
Kalendorius
| Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||






